5/29/2010

Warkah ke syurga




Ya  ALLAH  jatuh cinta aku m'dengar namaMU
Tolong dekatkan diriku agar selalu bersamaMU..
Mohon, ampunkanlah segala dosa2 hambaMU ini 
Aku sering saja melupakanMU bila dlm kesenangan
Dan bila saat-saat aku susah baru aku akan 
mengingatiMU .. Ya ALLAH .. ampunkan aku


Segala puji bagi ALLAH tuhan seluruh alam
Tunjuk kan lah kami jalan yg lurus yg ENGKAU
Redhai , iaitu jalan orang2 yang telah ENGKAU
Beri nikmat kepadanya dan bukan jalan mereka
Yang dimurkai, dan bukan pula jalan mereka yg
Telah sesat..


Ya ..ALLAH..
Mohon jauhkan lah kami dari azab nerakaMU
Dan berikanlah kami rasa kecintaan kepadaMU
Jangan jauhkan kami dariMU.. Ya ALLAH..


" Sekadar Renungan Bersama 
Doaku ... moga kita sama-sama berjaya
Di dunia dan akhirat, berjaya dlm m'harungi
Segala dugaan dan cabaran .. yg smemangnya
Menguji kesabaran dan kekuataan iman
Semoga cinta yg dicari telah ditemui ....
Dan semoga tuhan meletakkan kita dbawah
Payung rahmat kasihNYA ... 
Insya ALLAH