4/07/2011

Aku Harus Redha, Sabar Dan Memahami...

Dengan kertas putih temanku berbagi.
tinta pena yg sllu setia menemani.
Bila terlalu lemas dalam kerinduan
Air mata selalu mengiringiku...
Aku gelisah hidup jdi tak menentu
Aku ingin dia selalu di sisi,
tapi sebagai pasangan hidupnya
aku harus Redha , Sabar , Memahami juga
Menyayangi semua kehidupanNya.

Kadang senyum pun terpaksa
menghiasi tapi Sepi juga teman
Yg setia disisi ... TANPANYA... aku hilang arah
hilang jejak seakan-akan aku
tak mengenali diri sendiri...

Dialah Sahabat , Cinta Hati juga
Suami Kesayangan Hamba... 
Kesempurnaan nya membuatkan
aku jatuh cinta selamanya
jatuh cinta seumur hidup ini
setahun bersama nya , cukup bagiku
untuk melakar sebuah kehidupan
seperti cerita dongeng yang 
sarat dengan kecintaan ,
 pengabadian perjuangan..


 pendek kata serba 
serbi tentang nya.. Sungguh Indah.
 aku sayangkan nya 
lebih dari segala2nya yang aku ada..
Ya ALLAH ... tolong kuatkan hatiku
bulatkan tekadku , tambahkan kesabaranku,
kerna aku cintakanya Zahir dan Batin..